קיסר

קיסר פרמייר אילת

מלון קיסר באילת הממוקם בחוף הצפוני, קרוב לחוף הים ולמרכזי קניות, מציע לכם את האופציה הטובה ביותר לחופשה משפחתית נהדרת. כאן ממתינות לכם אינסוף פעילויות, אוכל משובח, קרבה לאטרקציות המרכזיות של אילת – חופשה כיאה לקיסרים של ממש…

מה מציע מלון קיסר לאורחיו ?

ילדים. הילדים אורחי מלון קיסר יכולים ליהנות בבריכת הילדים המקורה וגם לבלות במועדון הילדים הייחודי של מלון קיסר – "ילדודס".

תינוקות . המלון שמח לארח תינוקות וילדים בכל הגילים. צוות המלון ישמח לתת לכם מענה לכל בקשותיכם.

מים וספורט . בריכת השחייה של מלון קיסר היא גדולה ומתאימה לחופשה שלכם. יש גם בריכת ילדים מקורה, שתוכל להגן על ילדיכם מפני השמש. חדר הכושר המאובזר מזמין את אורחי מלון קיסר להמשיך להיות בכושר גם בחופשה.

ספא. מועדון הבריאות "מיתוס" של מלון קיסר מציע לאורחים ממגוון טיפולים מפנקים, מסאונה שוודית והכל מידי מקצוענים אמיתיים.

מלון קיסר באילת

מסעדות. מסעדת אלמוג של מלון קיסר תגיש לכם ארוחות בוקר צהריים וערב. מסעדת גני קיסר שעל שפת הבריכה, תציע לכם בשרים על האש, סלטים ומנות אחרונות, ובטרקלין הזכוכית בלובי של מלון קיסר תוכלו למצוא מטבח חלבי עשיר הכולל טוסטים, פיצות, סלטים ומגוון משקאות.

חיי לילה. צוות הבידור של מלון קיסר מבטיח לכם מדי ערב מופע מהנה באולם פאלאס. אחר כך תוכלו לסיים את הערב בבר של המלון.

עסקים. אולם הכנסים של מלון קיסר הוא מקום מעולה לארגון ימי עיון, כנסים עסקיים למיניהם ופגישות עסקיות שונות.

פעילויות לאורחי המלון

אורחי מלון קיסר נהנים מפעילויות מגוונות במשך כל שעות היום, החל משיעורי אירובי ופעילות בחדר הכושר, דרך הנאה מצוות הבידור שמציע פעילויות והפעלות, חדר המשחקים שמתאים לכל הגילאים ועד תפילה בבית הכנסת של מלון קיסר לכל המעוניין.

מה כוללים חדרי המלון ?

142 חדרי מלון קיסר הם חדרים נוחים ומעוצבים. כל החדרים פונים אל נוף הלגונה של אילת או בריכת השחייה של המלון. כל חדרי מלון קיסר מותאמים למשפחות של עד 4 נפשות בחדר. כל חדרי המלון כוללים מיזוג אוויר בחדר, מייבש שיער, רדיו, מקרר, טלפון וטלוויזיה.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון קיסר נמצא במרכז הליכה מכל האטרקציות שלאילת יש להציע: הטיילת המרכזית, מרכזי הקניות, המסעדות ובתי הקפה לאורך החוף וחוף הים עצמו. בכל מקרה, זהו מיקום אידיאלי המאפשר לכם לעשות את כל מה שאתם רוצים בחופשה בנוחות מרבית.

לפני שמזמינים נופש במלון קיסר כדאי לדעת

מלון קיסר הוא הכתובת שלכם לחופשה משפחתית מצוינת ומהנה. המלון בעל גישה לנכים, האוכל הטוב, המיקום המרכזי, החדרים הנהדרים. כל אלה הם רק התמריץ להגיע למקום הנהדר הזה.

דילוג לתוכן