רויאל ריזורט אילת

לאונרדו רויאל ריזורט אילת

מלון לאונרדו רויאל ריזורט מבית רשת מלונות פתאל הוא היחיד שמציע לכם חופשה אמיתית סביב השעון. תוכלו לטעום ארוחות במשך כל שעות היממה, וליהנות ממופעי בידור גם בשעות הלילה המאוחרות.

מה מציע מלון לאונרדו רויאל ריזורט לאורחיו

ילדים. כמו בכל מלונות פתאל כך גם מלון לאונרדו רויאל ריזורט שם דגש על הנאתם ורווחתם של הילדים. במלון יש מתחמי ילדים מכל שכבות הגילאים ומועדון ילדים "פלמיקס" הפתוח עד חצות!! בנוסף, יש במלון חדר אינטרנט בו הילדים יכולים לגלוש להנאתם. גם שכבת הנוער זוכה להתייחסות אוהדת של מלון לאונרדו רויאל ריזורט, ובמועדון הנוער יש פינוקים רבים ואטרקציות כמו: סוני פלייסטיישן 3 Wllשל נינטנדו, Eye Toy, סימולאטורים מדמי נהיגה, שטיחי ריקוד עם משחקים חדישים ועוד.

תינוקות. ניתן לקבל מיטות תינוק בחדרי המלון, ולהשתמש גם בבריכת הפעוטות הנעימה.

מים וספורט. בבריכת השחייה של מלון לאונרדו רויאל ריזורט מתקיימות שחיות ליליות, וניתן גם להשתמש בחדר הכושר שפתוח 24 שעות ביממה.

מלון לאונרדו רויאל ריזורט באילת

ספא . במלון יש מועדון בריאות הכולל סאונה, ג'קוזי ומוצעים בו טיפולים קוסמטיים ומסאז'ים מענגים.

מסעדות. מגוון קולינארי עצום מציע מלון לאונרדו רויאל ריזורט לאורחיו. מסעדת הרויאל בה מוגשות ארוחות בוקר וערב, וגם מזנון הבריכה אואזיס, המגיש לאורחי מלון לאונרדו רויאל ריזורט מנות בשריות, שתייה קלה, גלידות ובירות .

חיי לילה. המלון פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומציע לאורחיו: לובי + שירות חדרים פעילים 24 שעות ביממה! מופעי בידור כל הלילה, הקרנות סרטים ומועדון "תמרין" הפתוח גם הוא כל הלילה.

עסקים. המלון מתאים במיוחד לקבוצות וארגונים המעוניינים לקיים פעילויות ייעודיות. ניתן לבחור מתוך שני אולמות של מלון לאונרדו רויאל ריזורט בגדלים המתאימים לכל סוגי האירועים.

פעילויות לאורחי המלון

אורחי מלון לאונרדו רויאל ריזורט יכולים ביום לבלות על שפת הבריכה עם צוותי הבידור והפעילויות השונות, ובלילה להמשיך בבילויים שלעולם לא נפסקים.

מה כוללים חדרי המלון ?

228 חדרי מלון לאונרדו רויאל ריזורט הם חדרים מעוצבים וחדשניים. 149 מתוך חדרי מלון לאונרדו רויאל ריזורט הם בעלי מרפסת הפונה לבריכה. כל החדרים מאובזרים בריהוט מתקדם:מסכי LCD, ספה נפתחת, מקרר, טלפון עם משיבון, כספת, מייבש שיער, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים וערכת קפה ותה.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון לאונרדו רויאל ריזורט ממוקם באזור החוף הצפוני של אילת, מרחק הליכה קצרה מחוף הים, הטיילת וקניון מול הים. כך שאורחי מלון לאונרדו רויאל ריזורט יכולים ליהנות מכל האטרקציות שאילת מציעה במרחק הליכה קצר.

לפני שמזמינים נופש במלון לאונרדו רויאל ריזורט כדאי לדעת :

מלון לאונרדו רויאל ריזורט מציע לכם חופשה ללא הפסקה. אז אם מחפשים נופש מעניין, מרתק ועם מלא פעילות, אין ספק כי מלון לאונרדו רויאל ריזורט זה המקום בשבילכם.

דילוג לתוכן