מלונות בתל אביב

מלונות תל אביב חופשה ללא הפסקה!
מדריך התיירות והנופש אילת אינפו מציע לכם מידע אודות מלונות בתל אביב ובכל רחבי הארץ.רוצים לדעת מהם הדילים הטובים ביותר עבור מלונות בתל אביב תוכלו למצאו את כל המידע באתר.תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, היא אחת מערי הנופש האטרקטיביות ביותר בארץ!

עיר שלא משעמם בה אף פעם. חופשה באחד מבין מלונות תל אביב המפוארים היא חוויה בלתי נשכחת הן לזוגות, הן למשפחות והן לתיירים המגיעים מחו”ל. בואו לנופש באחד מבין מלונות תל אביב ותיהנו מכל מה שיש לעיר המדהימה הזו להציע – הצגות תיאטרון, פאבים ומועדונים, מופעי מוזיקה, מוזיאונים, רצועת חוף מדהימה, נמל תל אביב, שפע מסעדות ועוד.

מלונות תל אביב – חגיגה על החוף
רצועת החוף של תל אביב היא מהיפות בישראל. רוב מלונות תל אביב ממוקמים לאורך רצועת החוף, שמשתרעת על גבי 14 קילומטרים. מלונות תל אביב ידועים באיכותם הגבוהה. מלונות תל אביב יארחו ברמה הגבוהה ביותר תיירים,ועידות עסקים, נופשים ישראלים וכל מי שרוצה ליהנות מחוויית נופש אחרת או משהות בעיר לצורך עסקים, ולערבב ביזנס עם תענוגות.

מלונות תל אביב ממוקמים ברובם לאורך הטיילת התוססת של העיר, המשתרעת לאורך חוף הים ומלאה בבתי קפה ומסעדות, פעילויות ואטרקציות למטיילים ולאורחי מלונות תל אביב.

שווקי תל אביב

החלטתם לנפוש באחד מבין מלונות תל אביב? אין מצב שהגעתם לעיר ולא תסיירו בשווקים המיוחדים שלה. שווקי תל אביב מהווים מקום משיכה לאלפי ישראלים ולתיירים השוהים באחד מבין מלונות תל אביב. תוכלו לסייר בהנאה בשוק הכרמל, בנחלת בנימין, בשוק הפשפשים, בשוק בצלאל, בשוק העתיקות בדיזנגוף וליהנות ממטעמים בשוק האוכל הממוקם בדיזנגוף סנטר. לנופשים באחד מבין מלונות תל אביב בסוף השבוע, בימי שישי החל משעות הבוקר מתקיים שוק איכרים בנמל תל אביב, שממש לא כדאי לפספס.

רחובות ושכונות בתל אביב

מלבד השפע שמציעים מלונות תל אביב לאורחיהם, העיר המדהימה הזו מציעה שלל מסלולים ברחובותיה ושכונותיה. יש בה כמובן קניונים גדולים,כדוגמת קניון עזריאלי, אך אין כמו טיול ברחובות ובשכונות כדי לחוש את העיר כמו שצריך.

תתחילו את הבוקר שלכם באחד מבין מלונות תל אביב בו בחרתם ללון, תאכלו ארוחת בוקר מפנקת במלון וצאו לסיור בעיר.

אם גם אתם אוהבים לעשות שופינג – הגעתם למקום הנכון. צאו לסיור ברחוב שנקין,קינג ג’ורג’, לנבי או דיזנגוף, לחוויית קניות ללא גבול. אם יש באפשרותכם ממש להתפרע – לכו לכיכר המדינה ותרגישו מהו שופינג אמיתי.אפשר להתפנק בארוחת צהריים אותנטית בשכונת “כרם התימנים” או לסייר שכונת נווה צדק.

נופש בתל אביב – במיוחד לילדים

אין כמו תל אביב לחוויית נופש משפחתית. אתם מגיעים לעיר שלילדים אף פעם לא משעמם בה, נחים ומתפנקים באחד מבין מלונות תל אביב היוקרתיים ויוצאים לטייל באטרקציות הבילוי הרבות שהעיר מציעה. תוכלו ליהנות מפיקניק וכיף בפארק הירקון, לבלות בלונה פארק או לחילופין לבלות את היום בנמל תל אביב, שיש בו כל כך הרבה אפשרויות בילוי, החל ממסעדות ובתי קפה, מועדון צלילה, ירידים ופעילויות לכל המשפחה. בחלק מבין מלונות תל אביב יעודכנו האורחים לגבי ירידים, פסטיבלים ופעילויות שונות, שמתקיימים בעיר בזמן שהותכם במלון. כמובן שאפשר ליהנות ממופעים באולמות התרבות השונים, סרטים, פארקי מים כמו המימדיון או שפיים ואפילו לקפוץ לטיול בספארי.

יפו העתיקה – אסור לפספס

אם הגעתם לנפוש באחד מבין מלונות תל אביב, אתם חייבים לסייר ביפו העתיקה, ללמוד את ההיסטוריה המרשימה של העיר ולבקר בגלריות ובחנויות השונות. מומלץ לבקר במגדל השעון ביפו, במרכז המבקרים, בכנסיית סנט פטר ובנמל הדייגים. אז אם בא לכם לצאת לחופשה ללא הפסקה – בחרו באחד מבין מלונות תל אביב וצאו לדרך.

הזמן חופשה באחד ממלונות תל אביב

דילוג לתוכן