המדריך לחופשה בישראל

מדריך חובה למזמינים חופשה בישראל

מדריך זה מתמקד כיצד להזמין חופשה טובה ומלון משתלם בישראל בלי להסתחרר מכמות המידע.

איזו סוג חופשה אתם מתכננים ? שיקולי מחיר בהזמנת מלונות בישראל, איזה מלונות מתאימים לכם ? ושיקולי תזמון בהזמנת בתי מלון ומלונות באילת או מלונות במרכז הארץ.

כמו כן המדריך מפרט על הבדלי מחירים לפי בסיס הלינה, מלונות בישראל מול מלונות בחו"ל, פרטים על חבילות לינה עם טיסה ואם גם לכם מגיעה לכם הנחה בהזמנת בית מלון.

10 כללי אצבע שיקלו עליכם להתמצא במגוון האפשרויות העומדות לרשותכם בתכנון חופשה באילת (בין אם בדיל של הרגע האחרון או חופשה מתוכננת מראש).

1. איזו חופשה אתם מתכננים ?

האם אתם מתכננים חופשה רומנטית או נופש משפחתי שהילדים במרכזו ? בחירת מלונות לחופשה עם ילדים שונה במהותה מחופשה בזוג בכל המובנים : שיקולי הנסיעה, איזה רמת בית מלון, האם המלון ידידותי לילדים, איזה מתקנים יש בו והאם יש מועדון לילדים, בחירת האוכל (לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא) ומשך החופשה כמובן.

2. שיקולי מחיר בהזמנת מלונות בישראל

חשבתם מה הסכום המקסימאלי שאתם מוכנים להוציא על החופשה ? האם כללתם בו נסיעה ברכב או טיסה, בדקתם אם מלון וטיסה נכלל בתקציב בזכות מבצעים עכשוויים ? ברוב המקרים תקציב הוא שיקול מכריע. קראו בהמשך דף זה כיצד תקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

3. איזה מלונות מתאימים לכם ?

האם אתם אוהבים מלונות חמישה כוכבים או מעדיפים לקחת מלון דירות ולפצל את אותו תקציב לשתי חופשות ? השאלה הזו תקפה גם כשנוסעים בזוג וגם עם המשפחה.

4. שיקולי תזמון בהזמנת בתי מלון

נסיעה מחוץ לתקופת העונה החמה או בחגים, עולה פחות (באופן משמעותי) מנסיעה בעונה הבוערת. אם יש לכם אילוצי חופש בגלל חופשות של הילדים, הקדימו לבצע הזמנה לבית מלון המועדף עליכם. לספונטניים מומלץ להזמין מבצעים של הרגע האחרון ובכך לחסוך ולהרוויח.

5. מלונות באילת או מלונות במרכז הארץ

לכל איזור בישראל יתרונות משלו. הגדירו את יעד החופשה. באילת ממתינים לכם מלונות מכל סוג  ובכל רמה, מזג אויר מושלם וקירבה למרבית מקומות הבילוי והקניות. מלונות בים המלח משלבים רוגע, ספא מפנק וטיפולים מיוחדים עם אוירה שאין במקום אחר בעולם ו- מלונות בתל אביב מציעים בילוי ללא הפסקה במיוחד לרגל חגיגות המאה לתל אביב.

6. מלונות – בחירת בסיס הלינה ( ארוחות )

אם אתם נוסעים בזוג וחופשיים לצאת ולחזור למלון לפי רצונכם, תוכלו לבחור באופציה של לינה וארוחת בוקר B.B. בהזמנת חופשה עם ילדים (במיוחד ילדים צעירים), מומלץ להוסיף ללינה ארוחות על בסיס חצי פנסיון H.B. כך תנטרלו גורמים כמו בזבוז זמן ומתח בכל פעם שמגיעה שעת ארוחה.

7. מלונות בישראל מול מלונות במדינות קרובות בחו"ל

בתקופה האחרונה חל גידול במספר הישראלים שמחפשים אלטרנטיבות לחופשה בישראל  ויותר בתי מלון מציעים חופשה על בסיס הכול כלול (באילת בפרט). חופשה על בסיס full board עשירה בכל הקשור לתחום הקולינארי וכוללת בדרך כלל גם משקאות אלכוהוליים למבוגרים ועוגות וגלידה לסוגיה לילדים לאורך כל שעות היום.

8. חבילות נופש לאילת – מלונות עם טיסות

להבדיל מלינה במלונות במרכז הארץ או צפונה, טיסה לאילת מאריכה את השהייה שלכם בעיר ועשויה להיות משתלמת יותר מנסיעה ברכב. ישנם מלונות המציעים מפעם לפעם טיסה ומלון במחירים משתלמים במיוחד.

9. נשארים במלון או יוצאים לטיולים

האם אתם אוהבים לרכז את רוב הפעילות שלכם במלון או שאתם רוצים (ויכולים) לצאת לגיחות לאטרקציות וקניות ? אם אינכם חייבים להיות במרכז העיר, תשמחו לדעת שמלונות מרוחקים ממרכז העיר משקיעים בכם יותר ולעיתים עולים פחות. גם באילת וסביבתה.

10. הנחה לקבוצות בהזמנת חופשה

האם אתם נוסעים עם המשפחה המורחבת או חברים ? הנחות לקבוצות לא שמורות אך ורק לוועדי עובדים או ארגונים המזמינים מלון שלם לכנס. לכן אל תהססו לברר אם בהתאם למספר החדרים שאתם מזמינים תוכלו לקבל הנחה כקבוצה.

דילוג לתוכן