מלונות בים המלח

מלונות ים המלח – חופשה אמיתית 

מדריך התיירות והנופש אילת אינפו מציע לכם מידע אודות מלונות בים המלח ובכל רחבי הארץ.רוצים לדעת מהם הדילים הטובים ביותר עבור מלונות בים המלח תוכלו למצאו את כל המידע באתר. אחד המקומות הכי מיוחדים ומרגיעים שמציעה ארצנו הקטנטונת הוא, כמובן, ים המלח.

אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל מגיעים במשך כל ימות השנה אל המקום הנמוך ביותר בעולם, לצוף בהנאה על מימיו, ליהנות מסגולותיו הרפואיות ולהרגיע את הגוף והנפש. מעצם היותו פלא טבעי וקסום, אזור ים המלח מושך אליו נופשים רבים. לנוחיותם מוצע מגוון רחב של מלונות, שיחד עם הטבע מסביב מעניקים חוויית פינוק מושלמת.

למה דווקא מלונות ים המלח? 

כולנו זקוקים לחופשה. בשגרת יומנו העמוסה אין לנו כמעט זמן להירגע, לטייל, או פשוט לנוח. הגוף עייף והנפש גם. אם אתם באמת רוצים להתפנק, להירגע ולשכוח מהכול – בואו אל מלונות ים המלח.

מלונות ים המלח ממוקמים ברובם בחלקו הדרומי של האזור. הגישה מהם לים היא נוחה, מהירה ומסודרת. מלבד השירות האיכותי ברמה הגבוהה ביותר, מציעים מלונות ים המלח, לאור מיקומם המיוחד, סביבה מדהימה, אקלים נוח במשך כל ימות השנה, אוויר צלול, ברכות ומעיינות עם מינרלים מרפאים, מקומות קסומים לטיולים, אטרקציות תיירותיות ועוד.

אז למה דווקא ים המלח? תקראו ותבינו: 

מלונות ים המלח –  אזור ים המלח משופע בבתי מלון מהשורה הראשונה, ביניהם: מרידיאן ים המלח, לאונרדו פלאזה, ישרוטל ים המלח, גני ים המלח, קראון פלאזה ועוד. מלונות ים המלח מציעים ארוחות מגוונות ועשירות מידיהם של שפים מקצועיים ביותר, חדרים מפוארים ונעימים, צוותי בידור והופעות, מועדוני ילדים, חדרי כושר, מתחמי ספא מיוחדים ועוד. תוכלו ליהנות מים המלח גם בתוך מלונות ים המלח – ברוב בתי המלון בריכות עם מי ים המלח המוזרמים ישירות מהים.

 בריאות מן הטבע בים המלח 

כאמור, ים המלח הוא מקור טבעי למינרלים ואקלים בריאים ומרפאים. קרני השמש באזור ידועות כמרפאות מחלות עור שונות. בנוסף, המינרלים המיוחדים והאוויר הצלול ידועים כמקלים על בעיות בדרכי הנשימה, דלקות פרקים ועוד. מלונות ים המלח מציעים מגוון טיפולים בריאותיים וטבעיים, כמו: ברכות תרמו-מינראליות, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, טיפולי בוץ, הידרותרפיה, מגוון עיסויים, בריכות גופרית, טיפולי יופי ועוד. טיפול בוץ באחד ממגוון מלונות ים המלח ירגיע את הגוף והנפש. עיסוי מקצועי עם בוץ ים המלח ימריץ את זרימת הדם, ישחרר את השרירים וירגיע את הנפש.

 אתרים תיירותיים בים המלח 

בחרתם להגיע אל מלונות ים המלח? אין אזור נפלא מזה ליהנות מיופייה המדהים של ארצנו. מלונות ים המלח יספקו לנופשים מידע על מבחר מסלולים ואטרקציות באזור, לנוחיות מקסימאלית. ברוב מלונות ים המלח קיימות עמדות מיוחדות ובהן תקבלו את המידע בהתאם לאתר בו תרצו לבקר. תוכלו ליהנות לדוגמה מרחצה במפלי עין גדי או לטייל במרחבי מדבר יהודה, שם תוכלו ליהנות מהמעיינות המופלאים, מהצמחייה, האוויר, טיולי אופניים מאורגנים, מסלולי הליכה ועוד. כמו כן, אזור מלונות ים המלח קרוב מרחק נסיעה קצרה להר סדום, מצדה, קומראן ועוד אתרים שחייבים לבקר בהם.

פסטיבלים ופעילויות בים המלח 

לאורך כל חודשי השנה, מתקיימות באזור ים המלח פעילויות שונות. תיירים רבים בוחרים לקחת חלק בפעילויות אלה תוך כדי הגעתם אל מלונות ים המלח. לדוגמה: פסטיבל התמר, מרוץ עין גדי, אולימפיאדת טיסני הסילון, פסטיבל מרוץ אופני הרים ועוד. מלונות ים המלח יספקו את כל המידע לנופשים לגבי הפעילויות השונות, כדי שלא תפספסו שום דבר.

לסיכום – מלונות ים המלח הם חבילת הנופש האולטימטיבית – מלונות מפוארים ומפנקים, רגיעה לנפש, בריאות לגוף, הנאה מנופי האזור ושלל פעילויות ואטרקציות.

הזמן חופשה באחד ממלונות ים המלח

דילוג לתוכן