meridien-eilat

מלון אריאה אילת

מלון אריאה אילת מרשת מלונות פתאל הוא אחד המלונות המעולים באילת. הסטנדרטים, הסגנון והחוויה שמעניק מלון אריאה אילת הם סטנדרטים אירופאים של ממש. חופשה מלון אריאה אילת מול הנוף של הים האדום, היא חופשה אקסקלוסיבית בניחוח של חו"ל.

מלון אריאה אילת באילת

ילדים. אורחי מלון אריאה אילת אילת בכל גיל ייהנו משלל פינוקים במועדון הילדים והנוער המשוכלל והמפואר. בין שלל הפינוקים: סוני פלייסטיישן 3, Eye Toy, מדמי נהיגה סימולאטורים, שטיחי ריקוד עם משחקים חדישים, מסכי LCD הפעלות ספורט אלקטרוני, לחימה וירטואלית, ליגת הכדורגל Pro Evolution ועוד.

תינוקות . המלון שמח לארח תינוקות שיוכלו ליהנות מהשקט ומשחייה חווייתית בבריכת הפעוטות.

מים וספורט. אורחי מלון אריאה אילת ישמחו לבלות בחוף הים הפרטי של המלון, ובבריכת השחייה המפוארת המוקפת אזורי שיזוף ומנוחה. הבריכה אגב, מחוממת בחורף לרווחת אורחי מלון אריאה אילת אילת לטמפ' של 27.5 מעלות. חדר כושר מאובזר ומצויד מחכה גם הוא לאורחים.

ספא. אורחימלון אריאה אילת מוזמנים ליהנות מהספא המפואר הכולל גם ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה וחדרי טיפולים שונים.

מסעדות . המסעדות המפוארות של מלון אריאה אילת מציעות ארוחות לאורך כל היום. יש גם מזנון בריכה "בריזה" המגיש מבחר מנות בשריות, שתייה קרה, גלידות ובירות להנאתכם. בנוסף, בלאונג' של מלון אריאה אילת תוכלו ליהנות ממבחר מנות חלביות וסוגי קפה שונים לנופו המדהים של ים סוף. כמו כן, תוכלו להירגע במרפסת שמש ייחודית המגישה קוקטיילים אקזוטיים בטעמים טרופיים.

חיי לילה. תוכלו ליהנות מצוות המלצרים המזמרים של מלון אריאה אילת במהלך היום, וכמובן ליהנות מצוות הבידור שמגיש מדי ערב בדאנס בר של מלון אריאה אילת מחזות זמר והופעות.

עסקים. מעצם היותו של מלון אריאה אילת מלון יוקרתי ואקסקלוסיבי, אנשי עסקים יכולים ליהנות בו מטרקלין עסקים יוקרתי, המציע מגוון שירותים כמו: שירותי אינטרנט, פקס, שירותי מזכירות וכדומה. בטרקלין מוגש כיבוד, שתייה קלה, שתייה חמה ואלכוהול תוצרת חוץ.

פעילויות לאורחי המלון

בשעות הבוקר והצהריים, יכולים אורחי מלון אריאה אילת ליהנות באזור הבריכה ממוזיקת רקע שקטה שנבחרת בקפידה. בנוסף, יכולים אורחי מלון אריאה אילת ליהנות מהופעות של אמנים אורחים וממנוחה במתקני המלון.

מה כוללים חדרי המלון ?

מלון אריאה אילת מציע לאורחיו 245 סוויטות מהודרות ומפנקות בגדלים שונים בהתאם לצרכיי האורחים: סוויטות דלקס (זוג +2), סוויטות רויאל אילת (זוג +4), סוויטות גן, סוויטות נובל (המתאימות לזוג בלבד), סוויטות נשיאות וחדרים מתאימים לנכים.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון אריאה אילת נמצא במרחק הליכה מהטיילת, לכן אורחי מלון אריאה אילת יכולים ליהנות בכל עת ממגוון בתי הקפה בטיילת, החנויות או אטרקציות המים בחוף.

לפני שמזמינים נופש מלון אריאה אילת כדאי לדעת

מלון אריאה אילת הוא הכתובת לכל מי שמחפש נופש יוקרתי ואקסקלוסיבי במלון הטוב ביותר באילת.

 

דילוג לתוכן