קראון

קראון פלזה אילת

קראון פלאזה אילת הוא גן עדן אמיתי לבאים לנפוש בו. המלון המחודש השוכן בטיילת של אילת למול חופי הלגונה, עוצב באופן מיוחד וכולל מוטיבים של גן עדן. הוא מציע מבחר עצום של אפשרויות בילוי והנאה לכל המשפחה, החל מפארק המתנפחים לפעוטות, דרך מועדון "נמשים" לילדים ועד מועדון הבאולינג המשוכלל ומופעי הבידור המרהיבים.

מה מציע מלון קראון פלאזה לאורחיו ?

ילדים . בניגוד לבתי מלון רבים, מלון  קראון פלאזה מאוד אוהב את אורחיו הקטנים. המלון מציע לילדים בריכת שחייה, מועדון לילדים "נמשים" ואפילו צוות בידור לילדים בלבד!

תינוקות. גם לתינוקות מציע מלון   קראון פלאזה בנוסף מדי יום פארק מתנפחים הכולל משחקיית ג'מבורי לפעוטות (לגילאי חצי שנה ומעלה) ומתקנים מתנפחים (לגילאי 2-11). ואם אחרי שעייפתם את הקטנטנים תרצו לצאת לבלות, תוכלו להשתמש בשירותי השמרטפות שמציע קראון פלאזה אילת לאורחיו.

מים וספורט. ההנאה והכיף לא נגמרים עבור אורחי קראון פלאזה אילת, וכך תוכלו לבלות בבריכה, ובחדר הכושר המאובזר. בנוסף יש במלון מגרשי טניס ושולחנות פינג-פונג .

ספא. בספא ובמועדון הבריאות של קראון פלאזה אילת תוכלו לקבל מגוון עצום של טיפולים ופינוקים, וליהנות מסאונה וג'קוזי.

מסעדות. אורחי קראון פלאזה אילת יכולים ליהנות ממבחר קולינרי מרהיב. מסעדת "סברה" מגישה ארוחות בוקר וערב עשירות, ואילו בלובי של קראון פלאזה אילת מוגש תפריט חלבי ועוגות עד חצות. כמו כן, עומדת לרשות האורחים מסעדת "גן עדן" ובה בר בריאות ייחודי!!! לרשת הולידיי אין.

חיי לילה. צוות הבידור של קראון פלאזה אילת אחראי על מופעי בידור מדי ערב. המופעים הם מגוונים ומקצועיים, הכל על מנת לספק לאורחי קראון פלאזה אילת את מירב ההנאה.

עסקים. ניתן ליהנות מפגישות עסקיות בלובי של קראון פלאזה אילת ובחדרי העסקים.

מלון קראון פלזה באילת

אורחי קראון פלאזה אילת נהנים ממבחר עצום של פעילויות: חדר סרטים, מבחר מסעדות, מועדון באולינג, מופעי בידור למבוגרים, בריכת השחייה המפנקת וטיפולי הספא.

מה כוללים חדרי המלון ?

266 חדרי מלון הולידי אין קראון פלאזה יפים, מרווחים ומאובזרים. מכל חדרי קראון פלאזה אילת נשקף נוף מרהיב למפרץ אילת, לבריכה או להרי אדום.

אטרקציות בקרבת המלון

מיקומו המרכזי של קראון פלאזה אילת מאפשר לאורחיו ליהנות מכל מה שיש לאילת להציע ובמרחק הליכה בלבד.

לפני שמזמינים נופש בקראון פלאזה אילת כדאי לדעת

קראון פלאזה אילת הוא המקום הטוב ביותר לחופשה משפחתית מלאת פעילות ועניין.

דילוג לתוכן