פרימה

פרימה מיוזיק אילת

מלון פרימה מיוזיק אילת הוא המלון המוזיקלי היחיד באילת. תוכלו לשמוע ללא הפסקה את הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם, ישראלי, רוק, ג'אז, ים-תיכוני, אלקטרוני וקלאסי, ליהנות מהופעות אמנים, לשמוע הרכבים מוזיקליים, חדשים וישנים, ולאפשר למוזיקה לחלחל בכל נימי נפשכם. המלון הזה הוא גם היחיד בארץ, בו לא תצטרכו לרוץ לארוחת הבוקר, כי במלון פרימה מיוזיק מגישים אותה עד השעה 12:00.

מה מציע מלון פרימה מיוזיק אילת לאורחיו ?

ילדים . מועדון MusiClub החדש לילדים ונוער, מציע לאורחי מלון פרימה מיוזיק אילת לשמוע מוזיקה, להשמיע מוזיקה ובעיקר ליהנות מהחופשה שלכם.

תינוקות. בדרך להופעה או למנוחה בבריכה, תוכלו לנצל את שירותי השמרטפות שמציע לכם המלון.

מים וספורט. אורחי מלון פרימה מיוזיק אילת מוזמנים לנוח ולהירגע בבריכה המוקפת מדשאות, "זולות" וקבנות פרטיות. אנחנו נעשה הכל כדי שאתם רק תנוחו ותשמעו מוזיקה טובה.

מסעדות. מסעדת קוראל של מלון פרימה מיוזיק מציעה ארוחות מגוונות לאורחי המלון. הדובדבן שבקצפת הוא ארוחת הבוקר המאוחרת של מלון פרימה מיוזיק אילת המוגשת עד השעה 12:00.

חיי לילה. המוזיקה ממשיכה גם לתוך הלילה של מלון פרימה מיוזיק אילת עם הופעות, שירים, הקרנת סרטים לכל המשפחה ומסיבות סביב הבריכה.

עסקים . אנשי עסקים מוזמנים להגיע אל מלון פרימה מיוזיק אילת, בעיקר כדי לברוח מכל העבודה ופשוט להירגע. כל איש עסקים מתחיל יודע, כי בלי מנוחה, העסקים הם פחות טובים…

מלון פרימה מיוזיק באילת

מלון פרימה אילת מיוזיק מציע לאורחי המלון מגוון פעילויות כגון: השכרת אופניים,מגרשי טניס, כדור עף, פינג פונג והשכרת MP3 ללא תשלום! מתקיימת פעילות במועדון נוסטלגיה, הפתוח לאורחי המלון להאזנה אינטימית של תקליטים ישנים. ניתן גם לערוך אירועים משפחתיים באולם האירועים של המלון.

מה כוללים חדרי המלון ?

144 חדרי מלון פרימה מיוזיק הם חדרים מרווחים הפונים לים ולבריכה. בכל חדרי מלון פרימה מיוזיק יש מיזוג אויר, חדר אמבטיה, טלוויזיה בכבלים, רדיו, מערכת סטריאו ומיני מקרר. בנוסף יש במלון 15 חדרים עם דלת מקשרת למשפחות.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון פרימה מיוזיק אילת נמצא בחופה הדרומי של אילת מול חוף אלמוג וחוף הווילג' המפורסמים. המלון נמצא בקרבת מקום לאטרקציות המרכזיות של העיר ולחוף אלמוג, החוף הדרומי של אילת, מרחק קצר מריף הדולפינים וצמוד למועדון הצלילה- "רד סי ספורט קלאב". כל אורחי מלון פרימה מיוזיק אילת יכולים לצלול, לשחות עם דולפינים או בכל ספורט ימי אחר שאילת מציעה, והכל בקרבת מקום.

לפני שמזמינים נופש במלון פרימה מיוזיק אילת כדאי לדעת

מלון פרימה מיוזיק אילת הוא המקום האידיאלי לחופשת צ'יל אאוט ומנוחה. מה יותר טוב מאשר חופשה משפחתית מלאה במוזיקה והנאה צרופה. זו בדיוק ההצעה של מלון פרימה מיוזיק אילת לחופשה שלכם.

דילוג לתוכן