מלך שלמה

ישרוטל המלך שלמה אילת

מלון המלך שלמה הוא המלון הראשון של רשת ישרוטל באילת ומלון היוקרה הראשון שנפתח באילת. מתוקף מעמדו כבכור מלונות היוקרה באילת המלון כולל בין כתליו את כל הנחוץ לחופשה משפחתית מושלמת: אוכל משובח, מופעי בידור לכל המשפחה ואטרקציות אינספור לילדים בתוך המלון. מיקומו המצוין של מלון המלך שלמה, על שפת הלגונה בחופה הצפוני של אילת, מאפשר להגיע לים ולמרכז העיר בתוך מספר דקות הליכה.

המלך שלמה חודש לאחרונה והוא מציע לכם אוירה שאין דומה לה ושירות מקצועי שניתן להשיג רק בשנות ניסיון רבות, במבנה בעל עיצוב מודרני מפואר.

מה מציע מלון המלך שלמה לאורחיו

ילדים : ממלכת הילדים שכשמה כן היא, גן עדן לילדים הפועל בסמוך בקומת הבריכה במלון, מבטיח לילדכם חופשה שלא תשכח במהרה. מטף ועד בני נוער. בממלכה מגוון סדנאות אומנות ובישול לילדים, חדרי ג'מבורי, סרטים המוקרנים על מסך פלאזמה לאורך כל היום, פינות יצירה, משחקי מחשב, חדר משחקים לפעוטות, בריכת כדורים, מגלשת מים, ספינת פיראטים ועוד ועוד… צוות המדריכים בממלכה הוא צוות מנוסה ומיומן השוהה עם הילדים בכל פינות הממלכה ומארגן מעת לעת פעילויות שונות כגון משחקים ומסיבות דיסקו.

תינוקות : המלון ערוך למשפחות עם תינוקות, ומספק בהתאם לבקשת האורחים מרק טחון, שירותי בייביסיטר ואפילו אמבטיה קטנה המותאמת לרחצת תינוקות.

מים וספורט : האורחים המבוגרים נהנים משתי בריכות שחייה, אחת מהן מחוממת בימי החורף, מגלשת מים באורך 50 מטרים, חדר כושר חדיש ומרווח ומגרשי משחקים. הילדים מוזמנים להשתכשך בבריכת הפעוטות או בבריכת הילדים, בהתאם לגילם ולהתגלש במגלשת המים.

ספא : "ספא אספרי" שבמלון מציע לאורחי המלון ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפולים בתשלום בהם ניתן לקבל מגוון עיסויים וטיפולים שונים ממטפלים מקצועיים שנבחרו בקפידה.

מסעדות : המלון מציע לאורחיו מגוון אפשרויות קולינאריות: חדר אוכל הכולל שפע מזון ממגוון מטבחים המוכן לעיני הסועדים, מסעדת הגורמה הצרפתית בראסרי, מזנונים ובתי קפה וסניף בורגראנץ' לילדים ולמי שלא יכול בלי ג'אנק פוד.

חיי לילה : מדי ערב מתקיים בלובי המלון מופע מרכזי. אחריו האורחים יכולים ליהנות מבר המלון או לחגוג עד אור הבוקר במסיבה סוערת בהשתתפות מיטב ה-DJ בארץ במועדון "פלטינום".

עסקים : במלון אולם כנסים המאפשר כינוס של עד 450 איש. כמו כן בסמוך לאולם הכנסים יש חדר ישיבות פרטי.

מלון המלך שלמה באילת

מלון המלך שלמה מציע שפע פעילויות לאורחים בכל גיל ומבטיח חופשה מושלמת המאפשרת לכל אורח לשלב בין חופשה משפחתית או עסקית לחופשה רומנטית או חופשה בה יוכל להקדיש זמן לעצמו, להתפנק ולהירגע. ממלכת הילדים היא ממלכה נפרדת המאפשרת חופשה לילדים בלבד או לכל המשפחה ומאפשרת להורים לבלות עם הילדים או להשאירם שם בחסות המדריכים המקצועיים וליהנות מהספא, ארוחות גורמה, בריכת המלון או מטיול בעיר אילת. אנשי העסקים יכולים לנהל את הפעילות שלהם בקלות ונוחות, ובשעות הפנאי ליהנות מכל מתקני המלון. בלילה אורחי המלון יכולים ליהנות מבר עשיר, מועדון, הופעות או לצאת למרכז העיר אילת.

מה כוללים חדרי המלון ?

מלון המלך שלמה כולל מגוון חדרים, החל מחדרים למשפחה או לזוג ועד לסוויטות מלכותיות. כל החדרים מרוהטים בהידור וכוללים פינת ישיבה ומרפסת. הסוויטות וחדרי המלך כוללות ג'קוזי, מיטות שיזוף, מגוון פינוקים ושירות VIP. הכניסה לקומות המלך היא מגיל 16 ומעלה בלבד.

אטרקציות בקרבת המלון

המלון נמצא בחופה הצפוני של אילת, ליד הלגונה, כך שאורחיו נהנים מחופים מרהיבים במרחק דקות הליכה ספורות המציעים נוף מדהים ומגוון פעילויות ימיות. מרכז העיר נמצא במרחק הליכה קצרה אף הוא ואורחי המלון יכולים לקפוץ בכל עת למרכז וליהנות משפע המסעדות, הברים, קניון מול הים, הטיילת הסואנת והאווירה התוססת של העיר אילת. אורחים המעוניינים במידע על אטרקציות או טיולים מחוץ לאילת מוזמנים להתייעץ עם צוות המלון.

לפני שמזמינים נופש במלון המלך שלמה כדאי לדעת :

מלון המלך שלמה מציעה חופשה חלומית לילדים ולהורים. המלון מותאם לשומרי כשרות וניתן לקיים בו אירועים, כנסים וישיבות עסקים.

דילוג לתוכן