קורל ביץ' קלאב אילת

מלון קורל ביץ' קלאב אילת ים, שמש, הופעות, ריקודים, מזון משובח ללא הגבלה, אווירת קרנבל  או בשתי מילים: מלונות פאתל.

קורל ביץ' קלאב אילת מרשת פתאל הוא מלון העומד בסטנדרטים הבינלאומיים של רשת אולטרה ומציע לאורחיו בידור סביב השעון , חוף פרטי יפהפה, 50 מארחים מרחבי העולם שכל תפקידם להנעים את זמנם של האורחים, מועדוני ילדים, אלכוהול תוצרת חוץ וארוחות גורמה כשהכל כלול במחיר. המלון ממוקם בחוף קוראל ביץ' שבצפון אילת וכולל 285 חדרים.

מלון קורל ביץ' קלאב אילת

ספורט וספא : קורל ביץ' קלאב אילת בריכה למבוגרים ולילדים וחוף פרטי יפהפה הצמוד למלון ומציע לאורחיו רגיעה ופינוק מושלמים לצד נופש אקטיבי בהתאם לרצונם באותו רגע.

• להירגע ליד הים. החוף מנומר בפינות צל מחומרים טבעיים ובעצי דקל התורמים לאווירת השאנטי, אווירה המזמינה אתכם להירגע, להשתרע על אחת ממיטות השיזוף שבחוף ולשכוח מכל העולם. לפינוק ורגיעה מוחלטים אתם מוזמנים לקבל עיסוי או טיפולים אחרים במתחם הדשא שבין הים לבריכה.

• מחפשים אקשן? קורל ביץ' קלאב אילת מציע שפע פעילויות ספורט ימי ויבשתי כגון גלשני רוח, שנורקל, חץ וקשת, מגרשי טניס, כדורסל וכדורעף חופים. בנוסף, בחוף רחבת ריקודים בה אפשר לרקוד באווירת חופש מושלם, במקום היפה ביותר שאפשר לדמיין.

כל האקשן הזה עשה אתכם רעבים? הגיע הזמן לבדוק מה יש למלון להציע בתחום הקולינארי.

מסעדות : בחוף המלון פועלת מסעדת גורמה צרפתית המציעה ארוחות צהריים וערב עשירות במתכונת La-Cart הכוללות דגים ובשרים על האש, פירות ים, פסטות ופיצות ומגוון קינוחים מפתים. חדר האוכל המרכזי של המלון מציע תפריט כשר עשיר שתוכנן על ידי שף הכפר. בין הארוחות תוכלו ליהנות ממגוון טעימות מזון, פינוקים מפתיעים, משקאות קלים, חמים ואלכוהול תוצרת הארץ ותוצרת חו"ל והכל ללא תוספת מחיר.

חופשה לילדים : במלון קורל ביץ' קלאב אילת פועלים שני מועדונים לילדים: מיני קלאב לבני 4-11 הכלול במחיר ופטיט קלאב לבני 2-4 בתוספת תשלום והרשמה מראש. המועדונים אינם מועדונים רגילים בהם הילדים נשארים באותו מקום ומעבירים את הזמן אלא מעין קייטנה אקטיבית בה המדריכים לוקחים את הילדים לים ולבריכה, מעלים איתם מופעים, עושים פעילויות יצירתיות שונות ואף לוקחים אותם לארוחות, כך שההורים יכולים לנפוש בשקט בלי לדאוג לילדים.

חופשה עם תינוקות : קורל ביץ' קלאב אילת הכל כלול גם לתינוקות כך שהמשפחה אינה צריכה להביא דבר איתה. השירות כולל 30 חדרים מיוחדים ובהם כל הנחוץ לטיפול בתינוק, שירות השאלת צעצועים לתינוקות וחדר אוכל המותאם לתינוקות ובו כסאות לתינוקות, מזון מיוחד וציוד לטיפול בבקבוקים. השירות כלול במחיר. בנוסף לשירות זה, ניתן להזמין בתוספת תשלום שירות בייביסיטר. כל הבייביסיטרים במלון הם בעלי ניסיון עשיר בטיפול בילדים ותינוקות והתקבלו לעבודה לאור המלצות וראיון עומק במשאבי האנוש של החברה.

חיי לילה : הערב נפתח במופע הכולל מוזיקה וריקודים המועלה על ידי צוות המלון וממשיך עם ריקודים, מוזיקה ואלכוהול משובח עמוק לתוך הלילה…

פעילויות לאורחי המלון

קורל ביץ' קלאב אילת הוא שם נרדף לנופש אקטיבי. צוות המלון מציע פעילויות מסביב לשעון לקטנים ולגדולים: פעילויות ספורט יבשתי וימי, הפעלות אקטיביות לצד הבריכה, הופעות מדי ערב, מועדונים לילדים, ריקודים ומוזיקה לאורך כל היום והלילה והפלגות שקיעה רומנטיות לזוגות פעמיים בשבוע.

מה כוללים חדרי המלון

כל חדרי המלון מתאימות למשפחות עם ילדים, החל מחדרי ה-Club room המתאימים לזוג + שני ילדים ועד לחדרי ה- Club connecting roomsהמתאימים לזוג עם ארבעה ילדים עד ארבעה מבוגרים וארבעה ילדים. כמו כן המלון מציע חדרי Tower בעלי מרפסת ונוף לים בתוספת תשלום. כל החדרים מרוהטים ומעוצבים באופן צעיר ומודרני ומרוצפים בפרקט.

אטרקציות בקרבת המלון

אומנם אין סיבות לצאת מהמלון, אבל האטרקציות של אילת קורצות. למרבה המזל מלון קורל ביץ' קלאב אילת ממוקם בחוף הצפוני, בסמוך למרכז העיר וקניון מול הים, מיקום המאפשר לקפוץ לעיר, ליהנות מאטרקציות ימיות שונות כגון הפלגה בספינה עם קרקעית זכוכית או ביקור במצפה התת מימי, מסרט בקולנוע איימקס התלת מימדי או שופינג פטור ממע"מ בקניון מול הים ולחזור במהירות למלון כדי לא להחמיץ יותר מדי…

למידע נוסף על אטרקציות באילת.לפני שמזמינים נופש במלון קורל ביץ' קלאב כדאי לדעת:

אם אתם אוהבים לתכנן, לדאוג, לברר מה יש לעשות ולהוציא כסף בכל מקום, כנראה שקורל ביץ' קלאב אילת הוא לא בשבילכם. אם אתם חושבים שבחופש שלכם אתם לא צריכים לדאוג או לתכנן אלא ליהנות מכל רגע בלי לנקוף אצבע, הגעתם למקום הנכון! המלון כולל פעילויות לכל הגילאים ומתאים למשפחות עם ילדים או אף תינוקות, לזוגות ולחברים שבאו ליהנות מחופש צעיר עם מוזיקה, ריקודים, ספורט ופעילויות אחרות מסביב לשעון.

דילוג לתוכן