סנטרל

סנטרל פארק אילת

מלון סנטרל פארק אילת הוא מלון חדיש ומעוצב המזמין אתכם לבלות חופשה רגועה ושלווה.

במלון שדרה ובה מספר מקומות בילוי, כל אחד מהם מעוצב בסגנון שונה, כך שכל אורח מוצא בילוי לפי טעמו. במלון מתקני ספורט, ספא מפנק במיוחד, בית כנסת ומיני מרקט לנוחיות הנופשים. המלון ממוקם במרכז העיר, בצמוד לטיילת ולים סוף.

מה מציע מלון סנטרל פארק אילת לאורחיו

מים, ספורט וספא : במלון בריכת שחייה חצי אולימפית חיצונית ובריכת פעוטות המוקפים משטחי שיזוף, ספא מפנק, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה וחדרי טיפולים בסגנון אוריינטלי. בנוסף עומד לרשות הנופשים במלון חדר הכושר מקצועי, חדר סקווש ואולם ביליארד מקצועי (בתשלום).

חופשה לילדים : במלון סנטרל פארק תוכלו ליהנות מחופשה מושלמת עם הילדים. מועדון הילדים המופעל על ידי גננות מקצועיות מציע מגוון פעילויות כולל שעת סיפור, תיאטרון בובות, הפעלות וצעצועים.

מסעדות וחיי לילה : במלון שדרת בילויים ובה פיאנו בר שבלובי המלון המציע שתייה חמה לצלילי פסנתר בסטייל אירופאי, שתייה באווירה אינטימית בפאב האירי של המלון או בילוי סוער הכולל ריקודים וקריוקי במועדון הלילה היווני של המלון.

מלון סנטרל פארק באילת

מיוחד לנשים : מלון סנטרל פארק הוא המלון היחיד בו יש בית קפה בסגנון כפרי אנגלי שהכניסה בו מותרת לנשים בלבד. אז תשאירו את הילדים במועדון ואת הגברים בבריכה – It's ladies night!!!

עסקים : במלון טרקלין עסקים מהודר המאפשר לאנשי עסקים להמשיך לנהל את העסק גם במהלך החופשה וליהנות משלל פינוקים בו בעת. בטרקלין תמצאו את כל שירותי התקשורת הנחוצים, כולל פקס ואינטרנט מהיר, שתייה קלה וחמה וכיבוד חופשי.

פעילויות לאורחי המלון

בריכה, ספא, משטחי שיזוף, מועדון פול, הפעלות לילדים, חיי לילה סוערים ומגוונים – מלון סנטרל פארק אילת מציע שפע פעילויות המתאימות לכל טעם ולכל מצב רוח וחשק.

מה כוללים חדרי המלון

במלון 170 חדרים המתאימים לזוג וילד או לשלושה מבוגרים, הסוויטות מתאימות לזוג ושלושה ילדים או לארבעה מבוגרים. רוב החדרים כוללים דלת מקשרת המאפשרת אינטימיות גם בתוך החופשה המשפחתית. כל החדרים כוללים טלוויזיה עם לוויין, מיני בר, כספת וחדר אמבטיה מרווח ומאובזר. בחדרי הטראס מרפסת גן פרטית עם פינת ישיבה. ניתן להזמין חדרים נגישים לבעלי מוגבלויות.

אטרקציות בקרבת המלון

המלון ממוקם במרכז העיר אילת, בצמוד לים ולמוקד הבילויים. הקרבה לים מאפשרת לאורחי המלון ליהנות משחייה, שנורקל, צלילה ופעילויות ספורט ימי בחופי אילת המרהיבים. הקרבה למרכז העיר נוחה לגיחות לשופינג או למסעדות בכל הסגנונות וסיבוב בטיילת. למעוניינים, צוות המלון ישמח להמליץ על אטרקציות שונות בקרבת מקום ולסייע בהזמנה במידת הצורך. בין האטרקציות הייחודיות לאילת ניתן למנות את עיר המלכים, המצפה התת מימי, סירות עם קרקעית שקופה ומופעי בידור ייחודיים לילדים ולמבוגרים.

לפני שמזמינים נופש במלון סנטרל פארק אילת כדאי לדעת

מלון סנטרל פארק הוא מלון לנופשים שמעוניינים בנופש רגוע באווירה רגועה ונעימה ומוקפדת.

* במלון חדרים נגישים לבעלי מוגבלויות שונות.

* המלון מתאים לדתיים ושומרי מסורת – במלון בית כנסת לשירות האורחים, המזון כשר בהשגחת רבנות אילת.

דילוג לתוכן