הילטון

מלכת שבא אילת

מלון מלכת שבא אילת הוא מלון פאר שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המלון צופה לנוף המדהים של הים האדום ומעוצב בהשראת ארמונה התנכ"י של מלכת שבא, הנודע בפאר ובהדר שבו ברחבי העולם כולו, מימי קדם ועד ימינו. מלכת שבא מציע לכם חופשה יוקרתית ומפנקת, ספא עם טיפולים מפנקים במיוחד, אוכל גורמה וקניון מלכת שבא בקומת הקרקע של המלון ובו מסעדות וחנויות יוקרה.

מלון מלכת שבא באילת

ספורט וספא : במלון בריכת שחייה חיצונית גדולה עם זרמי ג'קוזי ובריכה מקורה לפעוטות. סביב לבריכות יש שטחי שיזוף נרחבים ומיטות שיזוף נוחות.

ספא מלכת שבא הוא ספא רחב ידיים המציע מגוון של עשרות טיפולי גוף ופנים, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, עטיפות בוץ וחדר כושר חדיש ומאובזר.

מסעדות : מסעדת המלון, מסעדת מקדה, מציעה ארוחות בוקר וערב מעוררות תיאבון מחומרי גלם טריים ואיכותיים.  ליד הבריכה יש מזנון המציע בשרים על האש ותוספות שונות לארוחת צהריים ולובי המלון מציע ארוחות קלות באווירה אלגנטית, לצלילי מוסיקת פסנתר.

חופשה לילדים : מלכת שבא אילת מפעיל מועדון ילדים המופעל על ידי צוות מדריכים מקצועי ומיומן המשגיח על הילדים ומבצע איתם מגוון הפעלות כולל פעילויות יצירה ומשחקי חברה שונים. בנוסף, צוות הבידור של המלון מבצע הפעלות אקטיביות לילדים הכוללות מוזיקה, תנועה וריקוד.

פעילויות לאורחי המלון

מלון מלכת שבא אילת הוא מלון יוקרתי וסולידי המאפשר לכם ליהנות מחופשה מהנה בזוג או לכל המשפחה. בהתאם לתפיסת עולם זו המלון מציע לאורחיו שירותים איכותיים כולל מסעדות יוקרה, ספא מפנק וחוף ובריכה רגועים.

מה כוללים חדרי המלון

במלון מיגוון סוגי חדרים: חדרי דה לקס המתאימים לזוג + ילד אחד, חדרי גו'ניור המתאימים לזוג עם שני ילדים וחדרי משפחה דה לקס המתאימים לזוג ושניים עד שלושה ילדים. כל החדרים מרווחים וכוללים פינת ישיבה, טלוויזיה בכבלים ומטבחון הכולל מקרר, מיקרו וערכה להכנת תה וקפה. סוויטות המלון כוללות ג'קוזי ומרפסת שיזוף פרטית ומגוון פינוקים ושירותים כגון כניסה חופשית לספא ולחדר הכושר, הנחה על הטיפולים וכניסה חופשית לטרקלין המלון כולל שתייה חמה וקרה, אלכוהול וכיבוד (הכניסה מגיל 18 ומעלה בלבד).

אטרקציות בקרבת המלון

המלון נמצא קרוב מאוד למרכז העיר,  שברגע שיוצאים מהמלון נמצאים במרכז העניינים. מיקום זה מאפשר לכם לצאת מהמלון לקניות, למסעדה, או לבילוי לילי ללא תכנון מוקדם. בזכות מיקומו האסטרטגי – אורחי המלון מגיעים בקלות לכל האטרקציות הייחודיות שאילת מציעה למבקרים בה, כולל פעילויות ספורט ימי ייחודיות, ביקור במצפה התת ימי, שיט בסירה עם קרקעית שקופה,  מופע WOW,  הפלגות או טיולי גי'פים במדבר.

למידע נוסף על אטרקציות באילת. לפני שמזמינים נופש במלון מלכת שבא כדאי לדעת

מלון מלכת שבא אילת מאפשר לאורחיו ליהנות מחופשה אקסקלוסיבית בלב אילת, שילוב של שקט ומנוחה מבלי לוותר על האטרקציות והבילויים שיש למרכז התוסס של אילת להציע. המלון מתאים לזוגות ומשפחות הרוצים ליהנות מכל העולמות.

דילוג לתוכן