ספורט

ישרוטל ספורט קלאב אילת

מלון ספורט קלאב הוטל הוא מלון במתכונת " הכל כלול " של רשת ישרוטל.

המלון ממוקם בסמוך לחוף רויאל. ישרוטל ספורט קלאב נפתח מחדש בשנת 2002 לאחר שיפוץ מקיף של 327 חדרי המלון והשטחים הציבוריים. ספורט קלאב הוא מלון בעל עיצוב ובילוי ספורטיבי המציע מגוון מתקנים ופעילויות ספורטיביות מהנות לכל המשפחה.

מה מציע מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת לאורחיו ?

מים וספורט : במלון שפע רב של פעילויות ספורט ימי ויבשתי.

• ספורט ימי – במלון בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת שחייה מחוממת ובריכת פעוטות.

• ספורט יבשתי – במלון ספורט קלאב קיר טיפוס, מגרשי טניס, סקוואש, כדורסל, כדורעף וקט-רגל.

• אירועי ספורט – במלון מתקיימות תחרויות ספורט לאורך כל השנה כולל תחרות איש הברזל, תריאטלון וטורניר מאסטר בטניס המזמנות למלון קהל מכל רחבי הארץ.

• היכל התהילה – היכל התהילה שבמלון הוא מוזיאון ספורט הישראלי הכולל צילומים, מזכרות והקרנות של רגעים גדולים בספורט הישראלי. חובה לכל חובב ספורט !

מסעדות : מלון ספורט קלאב הוא מלון בסגנון " הכל כלול ". אורחי המלון נהנים משלוש ארוחות מלאות ביום בחדר האוכל של המלון ומשתייה חופשית ופינוקים לילדים ולהורים.

חופשה לילדים : רשת ישרוטל מפעילה בכל מלונותיה את מועדון "ילדודס", המועדון לילדים שנותן יותר כולל שפע צעצועים חדישים ומגוון פעילויות בהדרכת גננות מקצועיות הדוברות מספר שפות. בנוסף, צוות "כוכבי הילדים" עורכים הפעלות אקטיביות לילדים לאורך כל שעות היום.

מלון ספורט באילת

במלון ספורט קלאב אילת הכל כלול, כולל הבידור! צוות כוכבי הילדים מציע הפעלות אקטיביות לילדים לאורך היום ואילו המבוגרים נהנים ממופעים בהשתתפות צוות הבידור של המלון ואומנים אורחים מדי ערב. מלבד הופעות הבידור, המלון מציע שפע פעילויות ספורטיביות, הפעלות ותחרויות ספורט למבוגרים ולילדים כאחד.

מה כוללים חדרי המלון ?

במלון מספר סוגי חדרים, המתאימים לזוג עד זוג עם שני ילדים או שלושה מבוגרים וילד. כל החדרים מרוהטים בריהוט חדיש ומודרני וכוללים מיזוג, פינת ישיבה וטלוויזיה בכבלים. חלק מהחדרים פונים לכיוון הבריכה ומאפשרים צפייה בפעילויות הספורטיביות מהחדר. אורחים השוהים בסוויטות נהנים מפינוקים מיוחדים המוצעים לאורחי הסוויטות בלבד.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון ישרוטל ספורט קלאב ממוקם בסמוך לחוף רויאל, מרחק קצר ממרכז העיר אילת. מיקום זה מאפשר לאורחים ליהנות מכל הפעילויות לרבות פעילויות ספורט שאופייניות לאילת, כולל קייט סרפינג, גלישת רוח, בננה, צלילה ושחייה עם שנורקל. התעייפתם מהספורט? הסמיכות למרכז העיר מאפשרת לגוון עם קניות ללא מע"מ בקניון מול הים, סיבוב בטיילת, סרט בקולנוע איימקס עם המסכים הענקיים וטכניקת התלת-מימד שבו, בירה ליד הים או כל אחת מהאטרקציות הייחודיות שבאילת כולל המצפה התת מימי, שחייה עם דולפינים או טיולי ג'יפים במדבר.

לפני שמזמינים נופש במלון ישרוטל ספורט קלאב אילת כדאי לדעת :

מלון ספורט קלאב מתאים למשפחות המחפשות נופש מושלם לכל בני המשפחה וכמובן לחובבי ספורט. בין אם מדובר באוהדים, ספורטאים חובבים או ספורטאים מקצועיים. אבל… המלון לא מתאים לכל ספורטאי, אלא רק לספורטאים שיודעים שבחופש מגיע להם לקבל את הכי טוב מבלי לשלם הרבה. אם אתם עונים על שני הקריטריונים ויודעים שאין סיבה להוציא הון בחופשה כדי לקבל אוכל איכותי, פינוקים בין הארוחות, הפעלות לילדים, מופעי בידור למבוגרים ושפע פעילויות ספורטיביות כמו שאתם אוהבים – מלון ישרוטל ספורט קלאב הוא המלון בשבילכם !

דילוג לתוכן