פנורמה

דן פנורמה אילת

מלון דן פנורמה מציע שילוב מושלם לנופש המושלם. מיקומו המעולה של מלון דן פנורמה בחוף הצפוני של אזור המלונות המרכזי, החוף הפרטי של המלון והאטרקציות לילדים ולמבוגרים כאחד, הופכים את דן פנורמה אילת לאחד המלונות המבוקשים בעיר.

מה מציע דן פנורמה אילת לאורחיו:

ילדים. במועדון הילדים של דן פנורמה אילת, "דנילנד", יכולים הילדים לעסוק בעבודות יצירה למיניהן, לשחק במשחקי מחשב ולצפות בסרטי וידאו. בנוסף, יש בתוך מלון דן פנורמה מסעדת ילדים, המגישה להם את המאכלים האהובים עליהם ביותר. כמו כן, המלון מציע, מועדון ייחודי!!!!!!! לבני נוער.

תינוקות. גם תינוקות הם אורחים רצויים מאוד של דן פנורמה אילת, וההורים יכולים לקפוץ איתם לבריכת הפעוטות המעולה.

מים וספורט. אורחי מלון דן פנורמה נהנים ממתקני ספורט משוכללים ומצוידים כהלכה, ומשתי בריכות שחייה מפוארות, למבוגרים ולפעוטות. בריכת השחייה למבוגרים מחוממת בחורף, ומציעה לאורחי מלון דן פנורמה בילוי כל השנה.

מלון דן פנורמה באילת

ספא. מועדון הבריאות עם מכון הכושר המשוכלל של דן פנורמה אילת הוא סיבה נוספת להתארח במלון המפואר והאלגנטי הזה.

מסעדות :ארבע המסעדות של דן פנורמה אילת מציעות לאורחיו, מגוון קולינרי עצום. כמו גם מסעדת הילדים הייחודית של מלון דן פנורמה המאפשרת גם לילדים ליהנות מהאוכל "שלהם", גם בחופשה.

חיי לילה. חיי הלילה התוססים של מלון דן פנורמה כוללים לא רק מופעי בידור אלא גם אפשרות לעריכת אירועים עד 600 איש סביב הבריכה הנהדרת.

עסקים. אולמות הכנסים של דן פנורמה אילת מארחים אנשי עסקים רבים וימי עיון של חברות גדולות מהארץ ומהעולם.

פעילויות לאורחי המלון

אורחי דן פנורמה אילת מכל הגילאים יכולים ליהנות ולבלות בעת שהותם במלון. הילדים ימצאו הנאה רבה במועדון הילדים, ואחיהם הבוגרים יוכלו לבלות במועדון הנוער הייחודי של דן פנורמה אילת. המבוגרים יוכלו לחלק את זמנם בין החוף הפרטי, בריכות השחייה, מועדון הכושר או הספא שבו ניתן למצוא פינוקים מעולים ויוקרתיים, וגם לערוך קניות בחנויות הנמצאות, ממש ליד המלון.

מה כוללים חדרי המלון ?

277 חדרי דן פנורמה אילת הם חדרים מרווחים ומצוידים. ניתן למצוא חדרי סטנדרט, חדרי לגונה סופריור הצופים ללגונה של אילת ולהרי אדום, חדרי מנהלים וחדרי טרסה וכמובן סוויטות.

אטרקציות בקרבת המלון

דן פנורמה אילת בעל החוף הפרטי, נמצא במיקום מרכזי, מה שמאפשר לאורחיו ליהנות ולבלות מכל האטרקציות שמציעה אילת, כמו פעילויות ימיות, פאבים, מסעדות, חנויות. בכל מקרה ניתן לברר בקבלה על אטרקציות נוספות.

לפני שמזמינים נופש במלון דן פנורמה כדאי לדעת :

נופש בדן פנורמה אילת, אחד המלונות המובילים בעיר, הוא חופשה אמיתית בראש שקט.

דילוג לתוכן