אסטרל-וילג

אסטרל קורל אילת

מלון קורל אילת הוא מלון סוויטות השייך לרשת המלונות "אסטרל". המלון ממוקם במרכז העיר, במרחק הליכה קצרה מאזור הבילויים ומחופה הצפוני של אילת. המלון כולל 25 סוויטות, 16 חדרי סטודיו ו-40 חדרים סטנדרטים.

מלון אסטרל קורל באילת

מלון אסטרל קורל באילת כולל בריכת שחייה, בריכת פעוטות, סאונה, בר, קפיטריה, סנק בר, בית כנסת, גן ילדים מועדון לילדים וחנייה חינם מול המלון.

חדרי מלון אסטרל קורל באילת

חדרי המלון הם חדרים ממוזגים הכוללים טלוויזיה בכבלים, מקרר, מטבחון (ללא אפשרות בישול), פינת קפה וכספת אישית. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת עם נוף להרים, לעיר או לבריכת המלון.

פעילויות לאורחי אסטרל קורל באילת

במהלך היום כל האורחים, ילדים ומבוגרים, מוזמנים ליהנות ממוזיקה, ריקודים והפעלות שונות של צוות הבידור של המלון על שפת הבריכה. ההפעלות מאפשרות להורים לבלות יחד עם הילדים או ליהנות משיזוף רגוע בטווח ראייה מהילד. גן הילדים של המלון הוא אופציה מצוינת להורים שמעוניינים לבלות ללא ילדיהם לכמה שעות, הגן מופעל על ידי גננת מוסמכת ומיומנת ומאפשר להורים לבלות בראש שקט, ללא דאגות. בשעות הלילה הופעות ומסיבות ריקודים סוערות מתקיימות בלובי הבידורי של המלון עד השעות הקטנות של הלילה.

אטרקציות בקרבת המלון אסטרל קורל באילת

מלון אסטרל קורל באילת נהנה ממיקום מצוין – 5 דקות הליכה ממרכז העיר ופחות מ-10 דקות הליכה מהחוף הצפוני – חוף פופולארי בקרב צעירים ומשפחות צעירות המציע אווירה משוחררת ושפע פעילויות ספורט ימי. המיקום מאפשר לאורחי המלון ליהנות מכל האטרקציות שמרכז העיר מציע: מסעדות מכל הסוגים, הטיילת המפורסמת של אילת על הדוכנים הרבים והייחודיים שבה, פאבים וברים, דנס בארים ומועדונים וכמובן – מרכזי קניות וקניון מול הים הפטורים ממע"מ.

דילוג לתוכן