אסטרל נירוונה אילת

מלון בריזה לשעבר אילת הוא מלון חדיש בלב העיר אילת, מרחק של כ-5 דקות הליכה מ " החוף הצפוני " וממרכז העיר.

במלון נירוונה 80 סוויטות מרווחות. חלקן כוללות חדר שינה וסלון ואחרות כוללות שני חדרי שינה וסלון ומתאימות למשפחות. בעונות החמות המלון פועל במתכונת של מלונות הכל כלול ומציע לאורחיו שלוש ארוחות מלאות ביום ושתייה חמה וקרה ללא הגבלה.

מלון נירוונה באילת

מלון אסטרל נירוונה אילת כולל בריכה חצי אולימפית, בריכת ילדים, מועדון לילדים, גן עם גננת צמודה, לובי בר, קפיטריה ובית כנסת. החדרים כוללים מקרר, פינת אוכל, מטבחון, טלוויזיה בכבלים, אמבטיה ושירותים. כל אורחי המלון נהנים מחנייה חינם.

על חדרי מלון אסטרל נירוונה אילת

בסוויטות חדר שינה וסלון, מקרר בכל יחידה, מטבחון (ללא אפשרות בישול), פינת אוכל, טלפון, טלוויזיה, רדיו, אמבטיה ושירותים. כל החדרים ממוזגים ופונים לבריכה, להרים ולעיר.

פעילויות לאורחי המלון

במהלך היום צוות הבידור של המלון מבצע הפעלות אקטיביות לילדים ולמבוגרים הכוללות פעילויות ספורט, מוזיקה וריקודים. אופציה נוספת לילדים במהלך שעות היום היא גן הילדים של המלון המופעל על ידי גננת מוסמכת. במרבית הלילות מתקיימות במלון הופעות ומסיבות ריקודים לאורחי המלון.

אטרקציות בקרבת מלון אסטרל נירוונה אילת

המלון ממוקם בלב העיר אילת, מרחק הליכה מהקניונים המבוקשים ולחוף הים. טיילת אילת, מיטב המסעדות, הפאבים ובתי הקפה, קניון מול הים והחוף הצפוני נמצאים כולם בטווח הליכה מהמלון, ומציעים לאורחי המלון שפע בילויים, חיי לילה סוערים וחוף ים יפהפה.

לפני שמזמינים נופש במלון נירוונה כדאי לדעת :

מלון אסטרל נירוונה אילת הוא מלון ביתי המותאם במיוחד למשפחות עם ילדים. מגוון ההפעלות לילדים ומתכונת הכל כלול הופכות את המלון אידיאלי למשפחות צעירות עם ילדים קטנים.

שפע הפעילויות והמתקנים במלון מאפשר להורים לבלות עם ילדיהם, אך גם ליהנות מזמן איכות בזמן שצוות המלון המיומן משגיח על הילדים ומבדר אותם. הקרבה לים ולמרכז העיר מאפשרת להורים לילדים צעירים להגיע למרכז בקלות בזמן שילדיהם נמצאים תחת השגחת צוות המלון, ואילו הורים לילדים מבוגרים יותר יכולים לתת לילדיהם ללכת לעיר או לים בלעדיהם ללא חשש. המחירים האטרקטיביים מאפשרים למשפחות ליהנות מחופשה מפנקת לאורך כל ימות השנה.

דילוג לתוכן