ריף

אורכידאה הריף אילת

אורכידאה הריף אילת הוא מלון אינטימי ושקט הנמצא בחוף אלמוג, אחד מחופיו היפים ביותר של ים סוף. המלון מומלץ לחובבי ספורט ימי, לאוהבי חופשות רגועות ושקטות. מלון הריף משקיף אל נוף מדהים של הרי אילת והים היפה ביותר בעולם – הים האדום.

מה מציע מלון אורכידאה הריף אילת לאורחיו?

ילדים אורכידאה הריף אילת. המלון מציע לילדים הבאים להתארח שחייה בבריכה או צלילה בחוף אלמוג הצמוד למלון, וכמובן פעילויות של ספורט ימי ללא סוף.

תינוקות. אורחי מלון הריף ייהנו מהשקט והאינטימיות של המלון, מה שיאפשר לתינוקות להתרגל לשקט, לישון ולנוח ליהנות מהאוויר המדהים.

מים וספורט אורכידאה   הריף אילת. אין ספק כי מלון הריף הוא הכתובת הראשונה לחובבי ספורט ימי מכל סוגיו. אורחי מלון הריף יוכלו ליהנות מאטרקציות שונות כמו גלישת רוח, מצנחי רחיפה, בננות ועוד. בנוסף, יוכלו אורחי מלון הריף ליהנות מהחוף הצמוד למלון, שנחשב לחוף האחרון באילת שלא נכנע לתיעוש ולהתמסחרות.

מלון הריף אורכידאה באילת

ספא במלון אורכידאה הריף אילת. המלון כולל מתחם ספא מעולה ובו חדרי סאונה, ג'קוזי וחדר כושר לרווחת האורחים.

מסעדת במלון אורכידאה הריף אילת אילת מציעה ארוחות מגוונות ועשירות ובהן סלטים, בשרים, דגים, פירות ומשקאות. כמו כן, בלילות הקיץ מתקיימים לעיתים ערבי ברביקיו תחת כיפת השמים, מול הים. ניתן גם לאכול ארוחות מצוינות בחדר האוכל של מלון הריף

 מלון הריף  בקרבת בית קפה ומינימרקט.

חיי לילה. המלון אינו מציע הופעות בידור לאורחיו, אלא דווקא שקט ורוגע הדרושים לכל מי שמגיע לחופשה.

עסקים אורכידאה   הריף אילת. אנשי עסקים המגיעים אל מלון הריף יוכלו לנצל את השקט והרוגע וכן את האינטרנט האלחוטי בחינם, לצורך עבודתם.

פעילויות לאורחי אורכידאה הריף אילת

אורחי מלון הריף יוכלו ליהנות בבריכת המלון, לנוח בכיסאות השיזוף ולהתמוגג מהשקט הכללי. החוף הצמוד מציע לאורחי מלון הריף אינספור פעילויות של ספורט ימי.

מה כוללים חדרי המלון אורכידאה הריף אילת?

79 חדרי מלון הריף הם חדרים מרווחים עם מרפסות. בחדרים יש ספות נפתחות לילדים. כמו כן, מציע מלון הריף 4 סוויטות עם ג'קוזי ומרפסת שיזוף עם פרגולה . בנוסף, יש במלון 2 סוויטות ללא ג'קוזי עם מרפסת שיזוף גדולה. במלון יש אפשרות לחדרים בקומה הראשונה עם ירידה הישר מהחדר לבריכה.

חדרי המלון משרים אוירה נעימה ומשקיפים אל הים, ההרים או בריכה. במלון: בריכה, חדר אוכל ולובי אינטימי.

אטרקציות בקרבת מלון אורכידאה הריף אילת

מלון הריף שוכן בסמוך לשמורת הטבע וריף האלמוגים, שבהם אתרי צלילה מרהיבים ביופיים ומועדוני צלילה רבים. לאוהבי הספורט הימי, אין ספק כי מלון הריף הנו הבחירה המושלמת – גלישת רוח, מצנחי רחיפה, "בננות" ושלל פעילויות נוספות – כל אלה מצויים במרחק צעדים מהמלון. לפני שמזמינים נופש במלון הריף כדאי לדעת  המלון אינטימי ומרגיע, אולם אין בו חדרי נכים ואין בו מעלית שבת.

דילוג לתוכן