סיסייד

אסטרל מאריס אילת

מלון אסטרל מאריס אילת  על שפת הים לחופו הצפוני של מפרץ אילת ובמיקום הטוב ביותר באילת נמצא מלון אסטרל מאריס אילת , מלון רגוע ואינטימי עם יחס אישי וחם. המקום המושלם לחופשה המושלמת שלכם הוא ללא ספק מלון אסטרל מאריס אילת  המעוצב בעיצוב קלאסי ושקט. כדאי לכם לשקול את מלון אסטרל מאריס אילת  כיעד הבא שלכם לנופש ולמנוחה, בגלל כל היתרונות בחופשה במלון רגוע שקט ויחד עם זאת מרכזי מאוד.

מלון אסטרל מאריס אילת

ילדים. אורחי מלון אסטרל מאריס אילת  בכל הגילאים יוכלו ליהנות מהשהות בו. הילדים יוכלו ליהנות ממועדון הילדים המצויד והמאובזר ומרחצה בבריכת הפעוטות הצופה לים ועל עקבה.

תינוקות . חדרי מלון אסטרל מאריס אילת  מרווחים ומתאימים לשהות של משפחות עם תינוקות. בנוסף התינוקות יכולים ליהנות מרחצה בבריכת הפעוטות של מלון אסטרל מאריס אילת  שתוכננה בדיוק בשבילם.

מים וספורט. במלון בריכה חדישה ויפיפייה למבוגרים, המשקיפה על הים ועל עקבה באופק. סביב הבריכות, גם של המבוגרים וגם של הפעוטות של מלון אסטרל מאריס אילת  יש משטחי דק מפוארים וסנק בר לרווחת האורחים.

מסעדות. חדר האוכל של מלון אסטרל מאריס אילת  מרווח ומעוצב בסגנון אירופאי. הוא מגיש לאורחי מלון אסטרל מאריס אילת  ארוחות בוקר, צהריים וערב במבחר ומגוון טעמים מדהים.

חיי לילה. צוות מלון אסטרל מאריס אילת  דואג לתוכניות ולמופעי בידור בערבים. התוכניות הם מגוונות ומשתנות בהתאם לדרישה ולהרכב האורחים.

עסקים. אנשי עסקים, אורחי מלון אסטרל מאריס אילת  יוכלו ליהנות ולהשתמש באינטרנט אלחוטי חינם בלובי, ובעמדות אינטרנט בתשלום ברחבי המלון. כמו כן, ניתן לערוך במלון כנסים ואירועים שונים.

פעילויות לאורחי המלון

אורחי מלון אסטרל מאריס אילת  יכולים ליהנות ממנוחה שקטה ורגועה לצד הבריכה. לובי מלון אסטרל מאריס אילת  הוא שקט ונועד לתת לכם את הזמן שלכם להירגע, גם פיזית וגם נפשית. צוות הבידור של מלון אסטרל מאריס אילת  משעשע את האורחים המבוגרים והצעירים בהפעלות והופעות בידור ומוסיקה. לרשות אורחים שומרי מסורת, יש בית כנסת הפתוח כל ימות השנה.

מה כוללים חדרי המלון

96 חדרי מלון אסטרל מאריס אילת  ממוזגים ויפיפיים. מתוכם 3 סוויטות מפוארות המשקיפות אל הים. כל החדרים מעוצבים ומאובזרים במיטב הציוד, מסכי פלזמה ומרפסות נוף המשקיפות להרי אילת. החדרים מרווחים ומתאימים לשהייה של משפחות עם ילדים.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון אסטרל מאריס אילת  ממוקם במקום הכי קלאסי באילת. הוא נמצא בטיילת הנושקת לחוף הים ובסמוך למרכזי הבידור, המסעדות וקניון מול הים. כך אורחי מלוןאסטרל מאריס אילת  יכולים ליהנות מכל האטרקציות שמציעה אילת במרחק הליכה בלבד. המלון נמצא גם לא רחוק משדה התעופה, כך שניתן להגיע אליו ישירות משם.

לפני שמזמינים נופש במלון אסטרל מאריס אילת  כדאי לדעת

מלון אסטרל מאריס אילת  הוא המלון האולטימטיבי לחופשה מושלמת: שרות חם ואישי, אוכל מעולה ואווירה קסומה, מיקום מרכזי, ובעיקר מנוחה אמיתית לגוף ולנפש.

 

דילוג לתוכן