קלאב הוטל

קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת הוא מלון הסוויטות הגדול ביותר במזרח התיכון. במלון כ-700 סוויטות המתפרשות על פני שטח של כ-40 דונם ולמעשה זהו כפר נופש המציע לאורחים את כל המתקנים, הפעילויות והמתקנים לנופש מושלם, לרבות בריכות, ג'קוזי ומפלי מים, ספא מפנק, מופעי בידור, מועדוני ילדים, ואולם משחקי הדמיה. המלון ממוקם בלב ההתרחשות באילת, מול קניון מול הים, חוף הים והטיילת.

מה מציע מלון קלאב הוטל אילת לאורחיו

פארק מים. במלון שבע בריכות שחייה למבוגרים ולילדים, מגלשות, ג'קוזי, משטחי שיזוף נרחבים, מפלי מים וגן טרופי.

ספורט וספא : חובבי הכושר מוזמנים להתעמל בחדר הכושר החדיש והמרווח של המלון או לדווש לצלילי מוזיקה באולם הספינינג המשקיף את הבכירה. ספא המלון מזמין אתכם לג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה ומגוון טיפולים כולל עיסויים מסוגים שונים, שיאצו ורפלקסולוגיה.

חופשה לילדים : ילדי המלון מוזמנים למועדון הילדים של מלון קלאב הוטל אילת המציע מגוון משחקים, פינות יצירה, שעת סיפור והפעלות נוספות. גם מחוץ למועדון מתקיימות פעילויות שונות לילדים כולל דיסקו לילדים והפעלות של להקת קלאב הוטל. המלון דואג לפעילויות גם לבני נוער, המוזמנים לאולם משחקי הדמיה הכולל כ-100 סימולטורים ומכונות ארקייד חדישות.

מלון קלאב הוטל באילת

מסעדות : מסעדת המלון מגישה ארוחות בוקר ישראלית עשירה בסגנון בופה ובנוסף במלון בתי קפה, מסעדת מזון מהיר בה ניתן לאכול ארוחת בוקר, צהרים וערב. ליד הבריכות עגלות המציעות חטיפים ואוכל קל. המלון מספק את כל הנוחות גם לאורחים המעוניינים לבשל לעצמם: במקום פועלים שני סופרמרקטים במחירים נוחים, המציעים את כל המצרכים הנחוצים לבישול בסוויטה וכן אוכל מוכן – רק לחמם ולהגיש.

פעילויות לאורחי המלון

צוות הבידור של המלון, להקת קלאב הוטל, מפעיל תוכנית בידור עשירה לילדים ומבוגרים כאחד במהלך היום והערב. במהלך היום מתקיימות שלל פעילויות וביניהן אירובי וחוגים נוספים, משחקים נושאי פרסים וסדנאות איפור. בשעות הערב מתקיימים מופעים המועלים על ידי הצוות והופעות של זמרים ובדרנים אורחים.

מה כוללים חדרי המלון ?

סוויטות המלון הן למעשה בית מרוהט ומאובזר המתאים לעד חמישה איש. בסוויטה חדר שינה מרווח, מיטה נפתחת בסלון ומטבחון בו כל הנחוץ להכנת ארוחות, פינת אוכל, חדר אירוח ומרפסת פרטית עם פינת ישיבה.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון קלאב הוטל אילת נמצא במיקום הטוב ביותר באילת – מרחק דקות הליכה ספורות ממרכז העיר, חופי ים סוף וקניון מול הים. מיקום זה מאפשר ליהנות מכל שיש לאילת להציע: אטרקציות לילדים, שיזוף בחופים משגעים, שנורקל או צלילה על מנת לצפות בחיים הססגוניים שבים סוף, קניות ללא מע"מ, מגוון עצום של מסעדות וחיי לילה.

לפני שמזמינים נופש במלון קלאב הוטל אילת כדאי לדעת

מלון קלאב הוטל הוא מלון סוויטות הגדול ביותר באילת וכל סוויטה מתאימה למספר נופשים (משפחה או חברים). גודלן של הסוויטות ושפע הפעילויות הופך את המלון לאידיאלי למשפחות או למספר חברים המעוניינים לבלות יחד את הנופש, אך גם ליהנות מפרטיות. שפע הפעילויות, מועדון הילדים, הבריכות והקרבה לים ולמרכז העיר אילת מאפשרים לבחור בכל רגע נתון אם ברצונכם.

דילוג לתוכן