ויסטה

מלון ויסטה אילת

מלון ויסטה אילת הוא מלון קטן הכולל 84 חדרים בלבד. המלון עבר שיפוץ מקיף באמצע שנת 2007 אשר במהלכו חודשו ושודרגו חדרי המלון, חדר האוכל, הלובי, בריכת המלון וסביבתה, כך שכיום הוא עומד בסטנדרט של מלונות יוקרה, תוך שמירה על צביון ביתי ואינטימי של מלון קטן. יתרון משמעותי נוסף של המלון הוא מיקומו – בין שתי לגונות עמוקות, מרחק דקות הליכה ספורות מהחוף הצפוני וממרכז העיר.

מלון ויסטה באילת

ספורט ופנא: במלון ויסטה חדר כושר ובריכות שחייה. אזור הבריכות הוא פינת חמד יפהפייה הכוללת מפלי מים המוארים בערב בתאורה רומנטית, דק עץ ושלוש בריכות: בריכה המחוממת בחורף, בריכת זרמים ובריכת ילדים.

מזון: במלון ויסטה חדר אוכל, בר, סנק בר ובית קפה. חדר האוכל מגיש ארוחות בוקר עשירות בשיטת בופה, בישולים ביתיים וברביקיו.

חיי לילה: במלון ויסטה פועלים בר ומועדון לילה בו מתקיימים ערבי ריקודים והופעות חיות.

ילדים: צוות מדריכים מיומן מפעיל מועדון משחקים לילדים.

שירותי נוחות: המלון מציע לאורחיו חינם מכבסה, חדר גיהוץ ומרכז מידע והזמנות.

עסקים. המלון כולל את כל השירותים הנחוצים לאנשי עסקים: אולם הרצאות לעד 80 איש, פקס, שירות צילום מסמכים ואינטרנט אלחוטי בכל תחום המלון.

חדרי מלון ויסטה אילת

החדרים ממוזגים ומרווחים וכוללים טלוויזיה עם שידורי לוויין, כספת אישית, מיני בר, קומקום חשמל ומייבש שיער.

פעילויות לאורחי המלון

בערבים מתקיימות במלון הופעות של זמרים מקומיים או ריקודים במועדון הלילה. בשעות היום מתקיימות פעילויות לילדים במועדון המשחקים ולעיתים, בעונות החמות, גם על שפת הבריכה.

אטרקציות בקרבת המלון

המיקום של המלון הוא מיקום אידיאלי, מספר דקות הליכה מהחוף הצפוני ומלב העיר אילת. מיקום זה מאפשר לאורחי המלון ליהנות מהים האדום ופעילויות ספורט ימי המתקיימות בחוף הצפוני, ממרכזי הקניות שבעיר, המסעדות המשובחות וחיי הלילה העשירים של אילת.

לפני שמזמינים נופש במלון ויסטה כדאי לדעת

המלון אינו פונה לאוכלוסיה מסוימת, אלא מתאים לכולם, כולל זוגות המעוניינים בחופשה רומנטית משפחות עם ילדים ואנשי עסקים החייבים להיות מעודכנים ומחוברים בכל רגע ביממה.

* המלון הוא מלון נגיש, המותאם לאנשים עם נכויות ולקויות שונות.

* המלון מתאים לעריכת כנסים מקצועיים.

דילוג לתוכן