רויאל ביץ

ישרוטל רויאל ביץ' אילת

רויאל ביץ' הוא מלון יוקרה האלגנטי והמפואר באילת.המלון הוקם ב-1994 ועוצב בסגנון מודרני המשדר הידור מאופק המורגש מרגע כניסתכם ללובי המלון.

האלגנטי והשקט.ישרוטל רויאל ביץ' הוא קומפלקס הכולל בתחומו את כל הנחוץ לאורחי המלון כולל חוף פרטי,חנויות יוקרה, מסעדות גורמה, ספא יערות הכרמל, מועדוני ילדים, בריכות שחייה, אולמות כנסים ופעילות לילית ענפה. המלון ממוקם בחוף הצפוני עם נוף עוצר נשימה לים האדום במתחם מלונות רשת ישרוטל הכולל את המסעדות ומוקדי הבילוי של הרשת.

מה מציע רויאל ביץ' אילת לאורחיו

מים : במלון שלוש בריכות שחייה בשני מפלסים ובריכה לילדים. הבריכות מעוצבות כלגונות פראיות, לחופן נטועה צמחייה עשירה, מפלים וסלעים טבעיים תוחמים אותן ומשולבים בתוכן ומנהרות תת קרקעיות מחברות בין הבריכות. למלון צמוד חוף פרטי, חוף רויאל, המציע נוף מרהיב, ציוד למעוניינים לצפות בחיי הים, ומיטות שיזוף נוחות.

ספא : במלון פועל בתשלום ספא יערות הכרמל הכולל חמאם טורקי, סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי ומגוון רחב של טיפולי בריאות כולל עיסויים שונים וטיפולים משלימים הניתנים על ידי אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה.

מלון רויאל ביץ' באילת

מסעדות : מסעדת ויסטה, המסעדה הראשית במלון פועלת לאורך כל היום ומציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב. במלון ובטיילת שתחתיו פועלות מסעדות גורמה נוספות הפועלות בשעות הערב (למעט ימי שישי וערבי חג): מסעדת ראנץ' האוס פונה לחובבי הבשר ומציעה בשר עסיסי ומשובח בסגנון אמריקאי. מסעדת לה קוצ'ינה פונה לרומנטיקנים ולחובבי המזון האיטלקי ומציעה פסטות, פירות ים וקינוחים ייחודיים. מסעדת וונגס היא מסעדת שף המספקת לאניני הטעם חגיגת טעמים ושילובים ייחודיים בין מזרח למערב. מסעדת בובעס מציעה תפריט חלבי, שתייה חמה ומגוון קינוחים.

חופשה לילדים : רויאל ביץ' מפעיל את מועדון הילדים ילדודס המציע את כל הצעצועים שילדים אוהבים, פינות יצירה ומגוון פעילויות כגון שעת סיפור, תיאטרון בובות, שירים וריקודים. המועדון מופעל על ידי גננות מוסמכות הדוברות מספר שפות.

חיי לילה : פאב המאנקיז המפורסם , מקום הבילוי הפופולארי ביותר באילת פועל בטיילת הרויאל ביץ' ומציע מגוון משקאות אלכוהוליים, אווירה שמחה, הופעות חיות מדי ערב וריקודים. המבקשים בילוי סולידי יותר מוזמנים ליהנות מערב רגוע ואווירה אלגנטית בלובי המלון בו פסנתרן מנגן מוזיקת רקע נעימה מדי ערב. בחלק מהערבים מתקיים מופע בידור במלון, יש לברר מראש עם צוות המלון.

עסקים : ישרוטל רויאל ביץ' מנהל מרכז כנסים מתקדם המאכלס עד 800 איש וכולל ציוד אור קולי מתקדם. בנוסף, המרכז כולל חדרי ישיבה פרטיים הממוקמים בסמוך לאולמות האירועים.

פעילויות לאורחי המלון

המלון כולל את כל המתקנים הנחוצים לחופשה מושלמת: לרשות האורחים עומדים מסעדות גורמה, ספא, בריכות, מופעים, פאב עם הופעות חיות, לובי מפואר, חנויות יוקרה, סלון יופי, בית כנסת ומועדוני ילדים. מגוון מתקנים זה מאפשר לאורחים לתכנן את החופשה כראות עיניהם ללא מאמץ ומאפשר לנהוג בספונטאניות. בחלק מהערבים מתקיימים במלון אירועים והופעות לאורחי המלון בלבד.

מה כוללים חדרי המלון

ישרוטל רויאל ביץ' מעוטר ביצירות אומנות מרשימות. במלון שמונה סוגי חדרים, החל מחדרים זוגיים, דרך חדרים למשפחות וכלה בסוויטות נשיאותיות המהוות את פסגת הפאר. כל החדרים מרווחים ומרוהטים בהידור ומספקים את כל הפינוקים לשוהים בהם. בכל החדרים מיטה זוגית מפנקת וגדולה, חדר אמבטיה מהודר, פינת ישיבה ומרפסת המשקיפה לים סוף. עיצוב הסוויטות והחדרים הנשיאותיים יוקרתי במיוחד. השוהים בסוויטות ובחדרים הנשיאותיים נהנים מכניסה חופשית לספא ולטרקלין ה-VIP, עיתון יומי, ארוחת בוקר חינם בחדר אוכל VIP והסעות הלוך חזור לשדה התעופה.

אטרקציות בקרבת המלון

רויאל ביץ' ממוקם על החוף הצפוני של אילת, באזור מלונות רשת ישרוטל. מיקום אידיאלי המאפשר לאורחים ליהנות משפע מסעדות גורמה ומוקדי בילוי הנמצאים בסמוך. אורחי המלון נהנים מפרטיות ומקרבה לכל המקומות. חוף הים הפרטי של המלון מכיל מגוון שירותים ופינוקים המאפשרים לבלות חופשה מושלמת מבלי לצאת ממתחם המלון: שמשיות, כסאות נוח חדשים, מלצרים המגישים מזון ומשקאות בחוף הים ועוד. הקרבה לעיר מאפשרת לאורחים לעשות קפיצה קטנה מהמתחם ולהגיע ללב הבילויים של אילת בתוך מספר דקות הליכה. שם ניתן ליהנות מפעילויות ספורט ימי, קניות ללא מע"מ, טיול בטיילת של אילת ומשפע אטרקציות הייחודיות הנוספות שמציעה אילת למבקרים בה.

למידע נוסף על אטרקציות באילת.

לפני שמזמינים נופש במלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת כדאי לדעת

רויאל ביץ' הוא המלון היוקרתי והאלגנטי ביותר באילת, ומארח נופשים מישראל ותיירים מכל העולם. מגוון השירותים במלון וקרבתו לעיר מאפשרים לאורחים לבחור אם ברצונם לבלות חופשה אקסקלוסיבית בתוך המלון בלבד, או לצאת למרכז העיר אילת וליהנות מהאטרקציות שבה. המלון נועד לספק לאורחיו את כל צרכיהם, בין אם מדובר במשפחות עם ילדים, זוגות או אנשי עסקים הבאים במסגרת כנס או באופן פרטי.

דילוג לתוכן