be club

בי קלאב אילת

מלון  בי קלאב אילת שנמצא במרכז אילת, בקרבת שדה התעופה, הוא מלון נפלא לכל חופשה משפחתית מוצלחת. המלון הוא מלון בשיטת "הכל כלול", כלומר שמרגע שנכנסתם למלון, אין לכם צורך בהוצאה כספית נוספת. תוכלו ליהנות מהבריכה המעולה וכמובן משתייה, ארטיקים, גלידות ואלכוהול מקומי, המוגשים חופשי, במהלך כל היום. חדר האוכל של מלון  בי קלאב אילת פתוח למשך כל היום, ותוכלו לאכול כמה פעמים ביום שרק מתחשק לכם.

מה מציע מלון  בי קלאב אילת לאורחיו ?

המלון מציע לילדים מגוון עצום של פעילויות במהלך שהותם. בריכת השחייה של מלון  בי קלאב אילת שבצמוד לה מגרש משחקים לילדים, הם אטרקציה נהדרת. בנוסף קיימות עמדות סוני פלייסטיישן עם המשחקים המתקדמים ביותר, וכמובן הסרטים לכל המשפחה והפעלות של צוות הבידור המשובח במהלך כל היום.

תינוקות. בריכת הפעוטות המוצלת של מלון  בי קלאב אילת היא אטרקציה לתינוקות וגם ילדים גדולים יותר, שרוצים ליהנות מבריכה קטנה ואינטימית.

מים וספורט. אורחי מלון  בי קלאב אילת יכולים ליהנות מבריכת השחייה המצוינת, המוקפת מדשאות רחבות ידיים. לאורחי מלון  בי קלאב אילת המעוניינים בספורט ימי, יש הסעות מפתח המלון מדי שעה.

מלון  בי קלאב אילת באילת

מסעדות. חדר האוכל של מלון  בי קלאב אילת פתוח ברציפות מ-7 בבוקר ועד ל-10 בערב. ארוחת הבוקר במלון מוגשת עד השעה 12:00 והחל מהצהריים מוגשות ארוחות בשריות עד הסגירה. אורחי מלון  בי קלאב אילת יכולים להיכנס ולאכול מתי שרק רוצים! זאת בנוסף לשתייה, ארטיקים, גלידות ואלכוהול המוגשים חופשי, גם בשטח הבריכה.

חיי לילה. אורחי מלון בי קלאב אילת הרוצים לבלות באילת, יכולים להגיע למרכז הבילויים שנמצא במרחק הליכה של ממש. בנוסף לכך, מלון  בי קלאב אילת מתהדר בצוות בידור מקצועי, המציע תוכנית אמנותית לאורך כל היום. תוכלו לסיים את הערב בבר האינטימי של המלון.

עסקים. אנשי עסקים, אורחי מלון  בי קלאב אילת, יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם בכל המלון, ומעמדות גלישה בלובי.

פעילויות לאורחי המלון  בי קלאב אילת אילת

אולם הקולנוע שבשטח מלון  בי קלאב אילת אילת מקרין סרטים לכל המשפחה, וצוות הבידור מזמין את המבוגרים ואת הילדים להופעות, פעילויות ומשחקים במהלך כל היום.

מה כוללים חדרי המלון  בי קלאב אילת אילת?

160 חדרי מלון  בי קלאב אילת במלון  בי קלאב אילת מציעים לאורחים חדרים נוחים ומצוידים, הכוללים מייבש שיער, טלוויזיה, כספת אישית וכמובן מיזוג אוויר.

אטרקציות בקרבת המלון

מלון  בי קלאב אילת נמצא במרחק לא רב מהטיילת המרכזית, כך שאם תרצו לטייל או ליהנות, לעשות קניות או סתם לשבת בחוף, תוכלו לעשות זאת בלי כל בעיה, באמצעות הסעה חינם היוצאת מדי שעה מפתח המלון.

לפני שמזמינים נופש במלון  בי קלאב אילת כדאי לדעת

מלון  בי קלאב אילת הוא המלון המושלם לחופשה משפחתית. ניתן לשלב טיסה לאילת ולהגיע למלון בקלות, בגלל מיקומו המרכזי, ממש לא רחוק משדה התעופה.

 

דילוג לתוכן